Geland.... maar nog niet helemaal

19 september 2019 - Glasgow, Verenigd Koninkrijk

Een enerverend dagje vandaag....

Vanmorgen door Simon en Elske in Wijchen op de trein gezet en via Den Bosch naar Schiphol gereisd. Daar ging het eigenlijk prima allemaal. Kon rustig bagage inchecken en lekker rustig gezeten, voordat ik naar de gate ben gegaan. Toch wel vreemd om dat nu eens allemaal alleen te doen..... Maar goed. Bij de gate kwam ik Dirk Kuijt nog tegen, die ook richting Glasgow ging voor de wedstrijd Feyenoord- Glasgow Rangers.

Mijn vliegtuig....

Hoe toepasselijk was mijn 'slurf' maar het vliegtuig?🤗

De vlucht vertrok helaas iets later ivm een kwijtgeraakte 'pushbacktruck', die bij een verkeerde gate bleek te staan. Nieuw tijdslot van de verkeerstoren gekregen en uiteindelijk met goed vliegwerk maar kwartiertje later geland.

Ik werd al opgewacht door John ("Nice to meet you in person") en na een tijdje op de taxi gewacht te hebben naar John' s appartement gebracht

Helaas kan mijn maag blijkbaar de opwinding in combinatie met de rijstijl van de taxi chauffeur niet helemaal aan, dus na een Schotse maaltijd en een kort pub-bezoekje nu lekker met een Rennie en aspirine naar bed om morgen wat mooie dingen in Glasgow te gaan bekijken.

Veel zin in, John is leuk gezelschap en ik voel me morgen vast beter! Hopelijk vind John me dan morgen ook nog leuk gezelschap, als ik weer op mijn best ben. Want we moeten wel 9 dagen en 156km samen doorbrengen 😉

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ans Aalders:
    20 september 2019
    Goedemorgen, wandelaarster.
    Nou? Lekker geslapen en gezond weer òp?
    We wensen je een gezellige Glasgow-dag.