Laatste voorbereidingen

21 september 2022 - Wijchen, Nederland

Daar gaan we weer..... Aan het inpakken voor een nieuwe reis in mijn eentje. Nou ja, minder alleen dan de vorige x. Dit maal heb ik mijn Schotse vrienden bij me, die ik op WHW heb leren kennen.
Heerlijk, gezellig....
We hebben elkaar in die jaren tussenliggend behoorlijk goed leren kennen en afgelopen juni een week samen hier in Nederland gewandeld. Heerlijke week!

Nu vertrek ik dus morgen weer richting Edinburgh [E-din-bur-rah] waar Martin me ophaalt van het vliegveld en we gelijk wat mooie plekjes gaan bezoeken.
Vrijdagochtend pikken we George op en vertrekken we richting Fort William (An Gearasdan) om daar zaterdagochtend ons avontuur te gaan beginnen; de Ben Nevis op! Stiekem wel beetje spannend, in de zin van dat ik fitter had kunnen zijn. Weinig getraind en kunnen trainen op hoogtemeters, door Corona toen we in Italië waren. Er maar op vertrouwen dat mijn algemene conditie niet al te slecht is en ik toch nog steeds een aardig aantal jaartjes jonger ben dan de anderen ;)

Onderweg naar en van Fort William zullen we nog op wat mooie plekken halt houden... En daar zullen vast weer wat foto's gemaakt worden...
Ik houd jullie op de hoogte!