De eerste dag.... Milngavie-Drymen

22 september 2019 - Drymen, Verenigd Koninkrijk

Nou, de kop is er af. Eerste dag gehad, mooie dag om te beginnen!

We hebben fantastisch weer gehad vandaag, warm en stralende zon. Zelfs zonnebrand gebruikt 😉 ik had gehoord dat de eerste dag saai zou zijn, maar dat vind ik absoluut niet. Maar het mooiste toch wel áls er zicht op de heuvels komt.... daar gaat mijn hart toch echt harder kloppen!!

Milngavie-Drymen

Het varieerde vandaag van asfalt tot bospad, maar o, wat al een geweldige uitzichten.  Het liep ook echt lekker; we stopten bij de Beachtree Inn en toen waren we al over de helft. Het loopt makkelijk weg met zo'n groepje. Het wisselt wat af, je praat dan met die en dan met de ander.... en ondertussen genieten!!!

Bij de start hebben we de grote bagage afgegeven en de anderen ontmoet. We lopen met 6, 4 mannen en 2 vrouwen. 3 ex-army.. een gemêleerd gezelschap van karakters en accenten. Af en toe behoorlijk lastig te verstaan 😂

Alec, één van de legermannen, begint op 3/4 moeilijk te lopen. Hij blijkt flink wat blaren te hebben. Maar houd vol. Wel blijven de 3 mannen wat achter.

Rond 14:45u zijn we bij ons hostel, waar we lekker gedoucht hebben en heerlijk buiten in de zon hebben gezeten; zonnebaden in Schotland, wie had dat gedacht? We hebben lekker ontspannen, krijgen warme versgebakken scones van onze gastvrouw en ik ben er achter dat de thee hier beter te drinken is met wat melk er in 😉

Op tijd richting de pub, waar we ook de stempel in ons paspoort laten zetten en na wat drankjes lekker eten. Maar de ogen en het lichaam zijn zwaar, we gaan bijtijds slapen.... Want morgen weer een nieuwe dag wandelen!

1. Ans Aalders:
    22 september 2019
    Mooi! Inderdaad de kop eraf. En dàt met zulk mooi weer! Heb je dàt dáár ook eens meegemaakt. De komende dagen zal het weer wel minder zijn, maar dàt hoort bij Schotland. Geniet ervan. Succes.